Lietuvos muzikologija Nr. 4 | 2003

Parsisiųsti
  • Dana Palionytė.
    Du vieno komponavimo principo aspektai
  • Brian Boldt.
    Spirituality and the Sublime: Beethoven’s Heiliger Dankgesan
  • Matthieu Guillot.
    L’analyste entre l’œuvre contemporaine et son compositeur. Réflexions pour une position analytiqu
  • Audra Versekėnaitė.
    Dies irae kaip intekstas: semantinės funkcijos XX a. muzikoje
  • Hamaлuя Вакатова.
    Иpмос «Cвятися, святися, новый Иepосалиме» в знaмeнном пeнии стapообpядцев Литвы. Взaимодействиe письмeнной и устной традиций
  • Jūratė Gustaitė.
    Aleksandro Skriabino poetinė kūryba. Nuo sonatos iki soneto (I)
  • Danutė Petrauskaitė.
    Lietuvių liaudies daina JAV: nuo pasilinksminimų iki tyrinėjimų
  • Solveiga Michelevičiūtė-Vaitkienė.
    Lietuviai dainininkai Romos Šv. Cecilijos konservatorijoje ir ltalijos teatruose 1920–1940 metais
  • Galina Alexeeva.
    Prospects for the Development of a Science about Old Russian Music through Study of Echos-Glas System
  • Rytis Ambrazevičius.
    Sutartinių daina: psichoakustinis aspektas
  • Daiva Račiūnaitė-Vyčinienė.
    Sutartinių darna: kognityvinis aspektas
  • Gustaw Juzala.
    Aukštaitijos lenkų liaudies dainų melodijos
  • Lijana Šarkaitė.
    Lietuvių liaudies formulinių dainų ypatumai
  • Priedai
    • Ona Narbutienė.
      Ryškus kompozitoriaus ir epochos paveikslas
    • Jonas Bruveris.
      Ir pirmoji, ir trečioji knyga
    • Apie autorius

Parsisiųsti visą leidinį